У шиномонтажну майстерню ми звертаємося з надією, що майстри усе зроблять за нас. Але це не значить, що одного разу хтось із них не повідомить вам якусь нерадісну звістку і не спитає: “То що робитимемо?”. Краще бути готовим до такого питання.
Не всі пошкодження коліс можна побачити неозброєним оком, тим більше якщо це око звичайного користувача, а не професіонала. Тому не дивно, що часто про проблеми з шиною або тим чи іншим колесом ми дізнаємося саме на шиномонтажі, куди приїздимо для сезонного перевзування. І в даному випадку не важливо, має ваш другий комплект шин власні диски чи ні.
Саме на шиномонтажі автовласник часто дізнається про проблеми із шиною, і тому є пояснення
У шині є дірка
Звісно, прокол стався ще минулого сезону, але цвях, що застряг у протекторі, майстри виявили лише тепер. Варто попросити сервісменів, аби вони дослідили всі чотири колеси на предмет пошкоджень і залатали кожну пробоїну. Нагадаємо, що порізи, розриви та інші пробоїни довжиною понад 2 см ремонтувати не варто – вони не забезпечать безпечної роботи шини.
На шині грижа
Дуже прикра річ – пошкодження каркасу шини, що призводить до порушення геометрії та балансування, а згодом – і до повної руйнації покришки. Такі шишки з’являються після жорстких ударів об краї ям у асфальті, і водій не завжди помічає пошкодження, особливо на задньому колесі. Теоретично такі шини підлягають заміні, але на практиці деякі водії продовжують їх експлуатувати.