Названо сім помилок, які можуть «вбити» двигун автомобіля

Час читання: 2 хв.
0

Перш за все експерти вказали на те, що двигуну шкодять екстремально високі і низькі обороти. Якщо регулярно їздити на підвищених обертах розкручуючи двигун до відсічення, то не варто дивуватися швидкому зносу силового агрегату. Також не виключено, що на таких машинах мотор в кінцевому підсумку може просто заклинити, а станеться це через перегрів поршневого і колінчастого вала. Якщо ж їздити внатяг, на малих обертах, то навантаження на двигун також підвищується. При такій їзді навантаження на двигун велика, а тиск масла низьке. Як наслідок, з’являються задираки поршневого і шийового колінчастого вала.

Від багатьох проблем з двигуном може врятувати дотримання регламенту його обслуговування. Не варто забувати вчасно міняти масло, свічки і ремінь ГРМ. Також не рекомендується використовувати найдешевші запчастини та мастильні матеріали, адже їх якість нерідко залишає бажати кращого.

Не варто забувати прогрівати двигун. Багато автовиробників підтримують міф про те, що прогрівати мотор не обов’язково. Холодне масло в двигуні стає більш в’язким, а значить не так ефективно змащує рухомі елементи, що знижує їх ресурс. При регулярному відмову від прогріву знос силового агрегату різко збільшиться, причому це стосується в першу чергу турбированних моторів.

Реклама

Проблеми з двигуном можуть виникнути, якщо помити його «Керхером». Напір води може пошкодити проводку і датчики, а контакти можуть окислюватися. Також не варто забувати, що якщо «залити» генератор, то може початися корозія діодного моста, окислення контактів діодів і в кінцевому рахунку вихід генераторного пристрою з ладу. Тому слід перед миттям закрити незахищені елементи скотчем, плівкою, фольгою або хоча б целофановим пакетом, а тиск на самому «Керхер» не повинно перевищувати 100 бар.

На жаль, далеко не всі водії в курсі, що глибокі калюжі і тим більше броди слід проїжджати з великою обережністю. Вода може потрапити в камери згоряння і звичайно ж це не обіцяє нічого хорошого. Коли рідина потрапляє в поршневу групу на такті стиснення, то поршень рухаючись вгору впирається в водну перешкоду. Тут і відбувається гідроудар, відповідно критична поломка двигуна, зазвичай це погнуті шатуни, зламані поршні або пальці поршнів. У деяких випадках може статися навіть розрив блоку двигуна. Аналогічна ситуація може скластися, якщо пробита прокладка ГБЦ, коли в циліндр потрапить рідина, що охолоджує.

Увагу слід приділяти радіатору, оскільки листя, пух дерев, комахи і інше дрібне сміття можуть забити грати радіатора, що звичайно ж заважає його охолодженню і нормальному функціонуванню. Слід промивати даний елемент як мінімум раз на рік.

Заїжджаючи на АЗС варто пам’ятати про рекомендації автовиробника і заправлятися тільки регламентованим для автомобіля паливом. Якщо залити в старий автомобіль пальне з високим октановим числом, то можна зіткнутися з низкою серйозних проблем. Високооктанове паливо не встигає згоряти під час такту робочого ходу і мотор починає працювати на вкрай високій температурі. В такому випадку виникає ризик прогорання клапанів і випускних сідел. Проблеми можуть виникнути, якщо лити низькооктановий бензин при мінімально допустимому 95-м, а то і 98-м. Неминуча детонація в силовому агрегаті, а також може початися мимовільне займання палива, що може спровокувати руйнівні процеси в порушених, а також прогорание клапанів.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!