Bentley змінить фірмовий дизайн своїх моделей

Час читання: 2 хв.
0

Новий Bentley Bacalar продемонстрував напрямок роботи дизайнерів марки. Новий шоу-кар буде випущений лімітованим тиражем всього 12 екземплярів, тому шанс побачити його на дорогах загального користування невеликий. Однак його сміливі лінії кузова вплинуть на майбутні моделі компанії.

«Концепт був дуже високо оцінений цільовою аудиторією, а також нашими традиційними клієнтами. Я був здивований і радий отримати позитивні відгуки. Я відчуваю себе натхненним, щоб дійсно просувати тему омолодження і модернізації мови дизайну Bentley », – розповів Стефан Сілафф, керівник Bentley.

Реклама

Bentley залишається відносно невеликою компанією, і недавно вона переглянула більшу частину свого асортименту, випустивши нові варіанти сімейства Continental, так що не чекайте, що в найближчі місяці моделі отримають іншу фірмову зовнішність. Це радше довгострокова мета для фірми. На щастя, у британського преміального бренду багато проектів на стадії розробки. Глава компанії Адріан Холлмарк натякав на «ще більш розкішну і ще більшу» версію кросовера Bentayga, яка, ймовірно, змінить Mulsanne на посаді топової моделі марки. Крім того, раніше компанія анонсувала вихід повністю електричної моделі, яка може з’явитися в 2020 році. Це дасть стилістам Bentley можливість вивчити нові напрямки дизайну.

«Я думаю, що коли ми говоримо про електромобіль, і тільки з точки зору дизайну, ми повинні перш за все працювати над ефективністю. Це надає певний вплив на нашу мову проектування. Це означає, що нам потрібно більше фокусуватися на аеродінамікt і легкості дизайну, і це безпосередньо впливає на стиль. Я особисто вважаю, що це великий шанс для нас; це допоможе нам просунути мову дизайну вперед », – уклав Холлмарк.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!