Серед автолюбителів склалася думка, що турбодвигуни менш ефективні, ніж атмосферні агрегати. Експерти журналу «За кермом» розвіяли міфи про сучасні силові установки.
Турбодвигуни нового покоління – це комбіновані агрегати, що включають до складу поршневі ДВС. Сучасні агрегати – це не звичайні силові установки, як раніше. Зараз турбодвигуни оснащують посиленими поршнями і шатунами, модернізованим колінчастим валом, системою охолодження. На додаток до цього, вони отримують доопрацьовану головку блоку циліндрів з коригуванням розподілу газу і клапани, зроблені з жаростійких матеріалів. Фактично, сучасні турбодвигуни значно відрізняються від стандартних класичних установок. При використанні таких агрегатів не погіршуються технічні характеристики авто, як думають водії. Раніше спостерігалися подібні тенденції через інерції ротора, але зараз недоробки усунені.
Турбодвигуни призводять до зменшення витрати пального на 20-40%, а не до збільшення, як вважають власники авто. Поліпшити характеристики вдалося за допомогою використання енергії вихлопних газів. Крім того, розвінчаний міф, що подібні агрегати завжди потужні зі збільшеним числом обертів, оскільки насправді це не так. Сучасні двигуни не дозволяють їздити з поламаним турбонаддувом. В цьому випадку електроніка запалить лампу Check engine.
Експерти відзначають, що турбокомпресори відновлюються після поломки. Як показує практика, найчастіше проблеми виникають з картриджем, які підлягають заміні. Крім цього, турбодвигуни не завжди вимагають високооктанового палива. У плані пального все залежить від виробника силової установки.
Реклама