Що буде якщо не прогрівати взимку АКПП

Час читання: 2 хв.
0

Більшість автомобілістів знають, що взимку потрібно прогрівати двигун. Але далеко не всі знають, що потрібно ще й прогрівати АКПП. Сьогодні ми розповімо, чому потрібно гріти гідромеханічну АКПП.

Гідромеханіка з 1980-х років

До цих пір можна побачити на деяких автомобілях коробки з гідравлічно-вакуумним керуванням і звичайним механічним регулятором тиску. Швидкість включення передач регулюється за рахунок підбору перерізів каналів і енергії гідроакумуляторів.

Це надійні коробки, але взимку вони можуть погано працювати через надто густе масло і через сильний зносу. До повного прогріву можливі жорсткі перемикання або зависання на одній передачі.

Реклама

У деяких старих коробок можна поламати маслонасос при прогазовках на холодній коробці.

Стара гідромеханіка з електронним управлінням

Найчастіше зараз зустрічаються електроннокеровані «автомати» з використанням тільки on / off-соленоїдів і механічним приводом селектора.

Це прості і надійні коробки, але через постійну експлуатації без прогріву у них можуть бути такі ж проблеми, як у «класики». Вони чутливі до зміни в’язкості масла, але трохи виручають «розумні» блоки управління.

Гідромеханіка з одним лінійним соленоідом

Такі коробки дуже добре захищають себе від проблем при роботі з в’язким маслом в холодну погоду. Проте, прогрівати їх теж потрібно. В іншому випадку пошкодиться механічна частина і гідравліка. Особливо це стосується старих коробок, і в тому випадку, якщо масло давно не міняли.

Врахуйте, що холодні старти сильно перевантажують лінійний соленоїд регулювання тиску.

Сучасні гідромеханічні коробки

В останні роки автовиробники перейшли на соленоїди зі змінним потоком. Найскладніші конструкції – керовані соленоїди з підпружиненим клапаном. Вони не тільки складні, але і швидко зношуються. Проте, американський концерн General Motors любить такі конструкції.

«Складні» соленоїди характерні для шестиступінчастих «автоматів». У деяких випадках для скорочення проводки плати управління переносять всередину коробки.

Коли «складні» соленоїди зношені, коробка, особливо взимку, починає погано виконувати свої функції. Відбувається швидкий процес її руйнування.

Підведемо підсумок

Водії, які їздять на автомобілях з сучасними «автоматами», довго не помічають, що почалися проблеми. Коли вони це розуміють, то уже пізно. Доводиться в кращому випадку викладати гроші на ремонт, а в гіршому – купувати нову коробку.

Старі «автомати» мають більш виражені симптоми, але вони витриваліші, в тому числі при низьких температурах.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!