Не все так чисто: глобальна шкода електромобілів

Час читання: < 1 хв.
0

Перехід автомобільної промисловості на електромобілі виглядає нестримним, оскільки всі великі виробники вже вкладають величезні суми в технології електрифікації.

Однак, хоча у електромобілів немає викидів, робота, спрямована на створення їх батарей, зовсім не чиста. Міжнародна організація із захисту прав людини Amnesty International попереджає про ризики для навколишнього середовища і людини, пов’язані з виробництвом ліній-іонних акумуляторів.

Міжнародні організації фіксують серйозні порушення прав людини, пов’язані з видобутком корисних копалин, які використовуються в літій-іонних батареях, особливо в Демократичній Республіці Конго, країні, яка володіє більш ніж половиною світових запасів кобальту. Розслідування 2016 року показало, що на шахтах використовується дитяча праця, а крім того діти і дорослі, які працюють на виритих вручну шахтах, стикаються з серйозними ризиками для здоров’я.

Реклама

Ще одна проблема пов’язана з виробництвом літій-іонних батарей. Велика їх частина випускається в Китаї, Південній Кореї і Японії, де електрику в основному виробляється вугіллям та іншими забруднюючими повітря матеріалами. Тому потрібно зменшувати викид СО2 в атмосферу ще на етапі виробництва.

Зростаючий попит на такі мінерали як кобальт, марганець і літій привів до зростання інтересу до їх глибоководного видобутку, який в свою чергу чинить серйозний і часто шкідливий вплив на біологічне різноманіття океанів.

Нарешті, проблема невикористаних батарей вважається настільки ж серйозною, як і інші. Дані свідчать про те, що відходи від батарей і електроніки часто утилізують безвідповідально, забруднюючи ґрунт, воду і повітря різними небезпечними хімічними елементами.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!