Важливо стежити регулярно за станом акумулятора, а в разі очікування сильного морозу занести акумулятор в тепле приміщення. Також варто перевірити клеми, які вимагають чищення. У разі якщо їхати треба, а перерахованого вище не зробили можна включити на кілька секунд ближнє світло, який почне рух електрики в батареї і допоможе завестися, проте це спірне спосіб.
Фахівці відзначили, що народний спосіб завести «з штовхача», який розрахований на машини з МКПП, небезпечно застосовувати, оскільки він може призвести до поломки КПП. «Прикурювання» варто робити правильно, для цього необхідні товсті з’єднувальні дроти, не переплутати плюс і мінус, прибрати дроти від рухомих деталей мотора. Крім того, важливо відключити спочатку мінусовій кабель від вашого авто, а потім авто-донора, то ж з позитивним. Що стосується пуско-зарядного пристрою, то перед його застосуванням варто зігріти.
Якщо акумулятор заряджений, а стартер справний, заважати запуску двигуна може загусло масло, тому заводити таке авто потрібно тільки після того як масляна рідина відігріється. Також важливо перевірити стан свічок, які варто продути, оскільки вони можуть бути залиті бензином, що і заважає завестися мотору.