Витрати палива залишаються однією з головних статей витрат для автовласників, тому варто звертати увагу на економічні моделі в різних класах, доступні на вторинному ринку.
Серед компактних ситикарів виділяються Citroen C1, Peugeot 107/108 та Toyota Aygo з трьохциліндровими двигунами об’ємом 1,0 л. Ці легкі машини споживають близько 3,6 л на трасі та 5 л у місті, а на вторинному ринку представлені двома поколіннями (2005-2014 і 2014-2022 роки). Подібні можливості пропонують Volkswagen Up!, Skoda Citigo та Seat Mii: трохи більші та практичніші, вони витрачають 3,9 л бензину на трасі та 5,6 л у місті, а метанові версії дозволяють ще більше економити.
У сегменті B-сегменту привабливим вибором залишається Renault Clio IV (2012-2020) з дизельним двигуном 1.5 dCi, який споживає близько 3-3,3 л на трасі та 3,6-4,3 л у місті, а універсальна версія додає практичності. Citroen C4 Cactus (2014-2020) із бензиновим 1.2 PureTech або дизельними моторами 1.6 HDI/1.5 BlueHDI теж відзначається низьким витрачанням палива – від 2,8 до 5,8 л залежно від версії та циклу.
Серед кросоверів економічністю відзначається Suzuki Vitara (з 2015 року). Версія з бензиновим 1,6 л двигуном витрачає 5,1 л на трасі та 6,5-6,7 л у місті, а дизельна модифікація споживає 3,9-4,7 л, що робить її вигідною у витратах на пальне для компактного B-SUV.
Серед гібридних моделей лідером є Toyota Prius четвертого покоління (2015-2022), доступна як у звичайному, так і Plug-in варіанті. 1,8-літровий бензиновий двигун у поєднанні з електромотором дозволяє економити паливо, витрачаючи 4,2 л для звичайного гібрида та 1,3 л для Plug-in у міському циклі. Prius має розвинену сервісну базу та високу надійність, що робить її привабливою на вторинному ринку.
Таким чином, економічні автомобілі доступні у різних класах і з різними типами силових установок – головне, щоб низьке споживання палива не нівелювалося високими витратами на обслуговування та ремонт.




