У сильні морози навіть добре обслуговувані автомобілі можуть відмовитися заводитися, і в таких випадках важливо не нашкодити машині своїми діями.
Передусім, не варто зловживати стартером. Якщо двигун не запускається з перших спроб, припиніть прокручування. Тривале використання стартера призводить до затоки свічок, через що іскра перестає з’являтися. Крім того, надлишок палива змиває масляну плівку зі стінок циліндрів і може потрапити в картер, розріджуючи оливу. Навіть якщо мотор заведеться, така олива вже не зможе ефективно захищати колінвал і поршневу групу, і її доведеться замінювати.
Також не рекомендується буксирувати авто у мороз. Це особливо важливо для машин з вакуумним підсилювачем гальм і гідропідсилювачем керма: без працюючого двигуна педаль гальма стає “твердою”, а густе масло в кермовому механізмі може призвести до пошкодження сальників. Власникам автомобілів з автоматичною коробкою передач категорично заборонено буксирувати машину, оскільки це може спричинити поломку через відсутність циркуляції масла.
Будьте обережні й з тепловими гарматами: гаряче повітря під капотом може пошкодити пластикові деталі, проводку або навіть спровокувати займання, особливо за наявності парів палива. Такі способи слід використовувати лише в закритому боксі та дотримуючись усіх заходів безпеки.
Найкраще перевірити акумулятор, рівень та якість палива, стан свічок і двигуна. Іноді достатньо прогріти автомобіль тривалим автозапуском або у теплому приміщенні. Якщо мотор не заводиться, безпечніше викликати евакуатор і доставити авто в сервіс, ніж ризикувати дорогими вузлами. Зимовий запуск – це момент, коли поспіх може обернутися серйозним ремонтом, тому варто дотримуватися порад професіоналів і не експериментувати з АКПП та “народними” способами відігріву.




