Зі зростанням вартості пального та розхідників багато водіїв дедалі частіше замислюються над тим, як скоротити витрати, і найперше намагаються економити саме на паливі. Виробники також грають на цьому, вказуючи в характеристиках автомобілів не завжди коректні рекомендації. Іноді вказують, що машина може працювати на бензині А-92, хоча на практиці це часто приносить більше шкоди, ніж користі. Моторист пояснив, для яких авто таке пальне є небажаним.
Основна проблема полягає у ступені стиснення двигуна, адже саме він визначає, яке паливо буде оптимальним. Якщо цей показник нижчий за 10,5, використання А-92 зазвичай не завдасть відчутної шкоди. При значенні до 12 варто віддавати перевагу А-95 із присадками, а якщо ступінь стиснення ще вищий, найкращим вибором буде бензин А-98 або А-100.
Низький ступінь стиснення характерний переважно для атмосферних двигунів, які славляться своєю надійністю та економічністю і найчастіше встановлюються на доступніші моделі авто. Турбодвигуни, особливо поширені в китайських автомобілях, зазвичай мають підвищений ступінь стиснення. Незважаючи на це, на кришці бака багатьох із них можна побачити маркування Min А-92 – це лише мінімально допустимий, але не рекомендований варіант пального.
Використати А-92 у таких авто можна лише один раз у разі крайньої потреби, наприклад, якщо на заправці немає А-95 чи вищого. При цьому варто заправляти не повний бак, а лише 10-15 літрів, щоб дістатися до іншої станції. Постійна експлуатація на А-92 може призвести до серйозних проблем і навіть до необхідності капітального ремонту двигуна вже на пробігу 80-100 тисяч кілометрів.




