На дорогах вже помітили BMW X5 2028 нового покоління, і тепер, коли камуфляж став менш щільним, можна розглянути свіжий вигляд у дусі концепції Neue Klasse. Передня частина отримала перероблену решітку радіатора, а задні ліхтарі також змінили форму, що підкреслює прагнення бренду до оновлення зовнішності. Незважаючи на візуальні зміни, архітектура позашляховика залишиться колишньою — платформа CLAR як і раніше лежить в основі моделі, хоча інші представники марки поступово переходять на нові рішення.
Головна інтрига — найширший вибір силових установок. BMW X5 збереже бензинові та дизельні мотори, а також запропонує гібридні версії (PHEV), повністю електричні модифікації (BEV) і навіть варіант на водневих паливних елементах (FCEV). Для класичних версій з ДВЗ, швидше за все, залишаться перевірені рядні «шістки» об’ємом 3,0 літра.
Особлива увага приділяється розвитку водневих технологій: концерн бере активну участь у проекті HyMOS, який вже тестується у Франції та Німеччині. Це свідчить про те, що BMW не обмежується лише електрифікацією, а робить ставку на різноманітність екологічних рішень. Офіційна прем’єра нового X5 очікується ближче до 2028 року, і, судячи з усього, модель стане однією з найбільш універсальних в історії бренду, пропонуючи покупцям максимальний вибір технологій і варіантів виконання.





