Перед поїздкою двигун автомобіля обов’язково варто прогріти, і на це є вагомі причини. Як пояснює майстер основне завдання – довести температуру охолоджувальної рідини до робочого рівня та дати моторному мастилу прогрітися. Поки масло холодне, воно надто густе і не може повноцінно захищати деталі двигуна від зносу.
Особливо актуально це в мороз, коли в’язкість масла зростає, а мастило стає менш ефективним. Аналогічна ситуація спостерігається і з коробкою передач: якщо в автоматичній трансмісії масло не досягло потрібної температури, коробка може працювати з перебоями або некоректно.
Шабунін радить не поспішати і дати двигуну попрацювати на холостих обертах хоча б п’ять хвилин. Визначити, коли мотор готовий до руху, можна за тахометром: після холодного запуску оберти зазвичай підвищені, але щойно стрілка опуститься нижче 1000 об/хв, можна сміливо починати поїздку. Такий підхід дозволяє зменшити знос двигуна та трансмісії, а отже – продовжити строк служби автомобіля.
До речі, нещодавно стало відомо, що середній вік машин в Росії за останні роки збільшився на чотири роки, що робить питання правильної експлуатації та дбайливого ставлення до техніки ще більш актуальним.




