Найближчим часом Toyota може здивувати шанувальників Land Cruiser 300 2026 новим електрифікованим варіантом, який дозволить їздити практично без викидів. Вже зараз цей позашляховик доступний з бензиновими , дизельними і гібридними моторами , але японські інсайдери натякають: на горизонті – гібрид (PHEV), що підключається . Такий варіант дасть можливість пересуватися містом однією електротязі, а в далеких поїздках покладатися на класичний двигун.
Land Cruiser 300, побудований на платформі TNGA-F, стартував із двома V6 – бензиновим 3,5-літровим бітурбо та 3,3-літровим дизелем. У 2025 році до них додався гібрид із віддачею 457 л.с., що став найпотужнішим в історії моделі. Однак Toyota не зупиняється: після запуску гібрида на Близькому Сході з’явилися чутки про розширення лінійки – можливо, незабаром дебютує PHEV-версія .
Гібрид, що підключається, може поєднувати бензиновий V6 і потужний електромотор, що забезпечить відмінну динаміку і на асфальті, і поза дорогами. Велика батарея дозволить їздити у справах без витрати палива, а ДВЗ стане в нагоді там, де зарядки недоступні . Щоправда, за такі можливості доведеться заплатити: збільшиться маса, зменшиться багажник , а паливний бак , ймовірно, поменшає.
Цікаво, що Toyota вже тестує електрифікацію і на інших моделях сімейства Land Cruiser – наприклад, для 250-ї серії (Prado) розглядаються не тільки гібриди, але й електричні , і навіть водневі версії. Все це говорить про те, що легендарний позашляховик готується до нового етапу – епосі екологічних технологій, не втрачаючи при цьому своєї міцності та універсальності.