5 зимових помилок, які роблять власники електромобілів

Багато водіїв побоюються купувати електромобілі через морози, побоюючись, що вони не заведуться або швидко вийдуть з ладу. Насправді це міф. Двигун електрокара не боїться холоду і запуститься так само легко, як у теплу погоду. Навіть при -30℃ продовжувати їздити можна без проблем – досвід показує, що власники електромобілів у Сибіру та на Далекому Сході успішно користуються ними взимку.

Найчастіша проблема зимового використання – зниження запасу ходу. Акумулятор витрачає більше енергії на прогрів салону, і пробіг зменшується на 15-40 %. Щоб цього уникнути, паркуйте авто в гаражі або під навісом, прогрівайте салон і батарею під час зарядки, використовуйте точковий обігрів сидінь і керма, активуйте рекуперацію, їздіть плавно, дотримуйтеся правильного тиску у зимових шинах і не перевантажуйте авто. Режим Eco допомагає економити енергію та робить розгін більш плавним. Заряджати акумулятор зимою можна без проблем, головне підтримувати його рівень у межах 20-80 %.

Реклама

Ще один поширений страх – волога погода. Електрокар захищений від потрапляння води, а ключові компоненти, включно з батареєю та мотором, ізольовані. Єдине, на що слід звертати увагу, – стан кабелю для зарядки.

Рекуперація працює ефективніше при частих зупинках, їзді містом, на горбистій місцевості або з масивними моделями, тоді як на рівних дорогах і при низьких температурах її ефект мінімальний.

Іноді електромобіль не заводиться через розряд 12-вольтового акумулятора, що живить бортову електроніку – його легко прикурити від іншого авто. Якщо авто застрягло в снігу, не розгойдуйте його і не тягніть тросом по днищу. Кращий спосіб – підняти домкратом і підкласти гілки або тверді предмети, після чого перевірити днище на наявність пошкоджень.

З дотриманням цих простих правил електрокар можна успішно використовувати навіть у суворі морози. Для підстраховки корисно мати портативну зарядну станцію в багажнику.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!