Volkswagen готує бюджетні електрокари, щоб змінити правила ринку

У 2026 році автогігант з Вольфсбурга та низка преміальних марок готуються до важливого етапу – запуску своїх найкомпактніших електромобілів, на які покладають великі надії щодо прибутку. На недавньому автосалоні в Мюнхені ці новинки вже були показані публіці, і тепер потенційні покупці ламають голову, який міський електрокар вибрати.

Серед претендентів на успіх – кросовер, спортивний суперкар Ravaloel Skoda Epiq, а також електричний Polo, який вперше отримає спортивну версію GTi. Особливу увагу привернуло нове компонування батареї: Volkswagen продемонстрував, як акумулятор розміщується в центрі між осями на платформі MEB Entry. Це рішення відрізняється від звичних нам батарей, які займають весь простір між осями. Такий підхід дозволяє оптимально розподілити масу та знизити центр тяжіння.

Реклама

Головна інновація – впровадження технології «єдиного осередку», над якою інженери Volkswagen розробляли не один рік. Універсальні осередки, що за розміром нагадують відеокасету, можуть працювати з різними типами хімії: для топових версій – літій-іон, для базових – літій-ферофосфат, а в перспективі – і акумулятори твердотільні. Така конструкція здешевить виробництво електрокарів.

Ці батареї забезпечують щільність енергії до 660 Втч/л, що перевищує поточні показники сімейства ID. Запас ходу обіцяють на рівні 450 км., а швидка зарядка до 80% стане стандартом.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!