Renault має намір пожвавити інтерес до електричного хетчбека Megane E-Tech, підготувавши його заряджену версію. Про плани компанії розповів гендиректор Фабріс Камболів у коментарі Auto Express на автосалоні в Мюнхені.
Попит на Megane E-Tech останнім часом знизився, зокрема через конкуренцію всередині бренду з компактними електромобілями Renault 4 та Renault 5. Щоб розширити різницю між цими моделями, для Megane готують не лише спортивний пакет оформлення, але й нову батарею більшої ємності.
Нині найпотужніша версія хетчбека оснащується акумулятором на 60 кВт·год, який забезпечує запас ходу до 459 км. Для більшого кросовера Renault Scenic E-Tech доступна батарея на 87 кВт·год із пробігом до 615 км, тоді як новий Nissan Leaf на платформі AmpR Medium отримав блок на 75 кВт·год, розрахований приблизно на 600 км. Усі три моделі оснащуються 218-сильним електромотором на передній осі.
Головний дизайнер Renault Лоренс ван ден Акер наголосив, що одного лише збільшення батареї недостатньо, адже зростання вартості потрібно виправдати й візуально. Саме тому оновлений Megane E-Tech отримає агресивніший дизайн із новими бамперами та більшими колесами.
Очікується, що прем’єра спортивної версії Megane E-Tech відбудеться протягом найближчих шести-дев’яти місяців. Також не виключається повернення бренду Renaultsport: Камболів натякнув на таку можливість, хоча й не уточнив, чи отримає новинку шильдик RS. Раніше від цього позначення відмовилися, плануючи зосередити спортивні моделі під маркою Alpine.