Компанія Nissan пропонує як надійні моделі з передбачуваним сервісом, так і автомобілі з відверто проблемними вузлами. Pathfinder третього покоління став класичним прикладом: заявлений як надійний рамний позашляховик, його 2,5-літровий дизельний мотор часто створює проблеми.
Турбокомпресор виходить з ладу досить швидко, паливна апаратура працює нестабільно, клапан EGR засмічується, а перегріви можуть призводити до тріщин у головці блоку циліндрів. Купуючи такий Pathfinder, варто бути готовим до значних витрат на обслуговування та ремонт, тому експерт радить розглядати інші варіанти.
Схожа ситуація спостерігається у X-Trail третього покоління. Популярний і добре відомий автомобіль має слабке місце – варіатор (CVT). Незважаючи на зусилля японських інженерів, коробка часто виходить з ладу вже після 50-100 тисяч кілометрів пробігу. Двигуни більш надійні, але з часом починають споживати масло і потребують заміни розтягнутого ланцюга ГРМ.
Також варто згадати Nissan Teana другого покоління. Елегантний бізнес-седан страждає від тих самих проблем: ненадійного варіатора та схильності двигуна до перегріву. На вторинному ринку ці машини доступні за низькою ціною, але за привабливою вартістю приховані регулярні витрати, що здатні перекреслити всі переваги моделі, зазначив експерт.