Після короткої паузи прототип електричного BMW M3 2026 знову опинився в центрі уваги, з’явившись на свіжих знімках «шпигунських» з мінімальним камуфляжем. Німці не стали затягувати з поверненням до випробувань: на Нюрбургрингу, де нещодавно було затишшя, тепер знову чути рев моторів — тестовий сезон не за горами, адже до літньої перерви в галузі залишилося лише кілька місяців.
На цей раз інженери BMW зважилися зняти частину маскування з передньої частини автомобіля. Якщо раніше прототип приховував деталі екстер’єру масивними ґратами, то тепер передній бампер відкритий, і можна розглянути великий повітрозабірник, який не схожий на класичні рішення для бензинових версій. Бічні панелі виконані із пластику, а додаткові вентиляційні отвори відсутні — охолодження розраховане лише на центральний потік, що цілком достатньо для двох електромоторів, встановлених на передній осі.
Цікаво, що на капоті з’явилися нові отвори, що натякають на додаткову систему відведення тепла – електрифікація потребує особливого підходу до охолодження. Зовнішність M3 стала ще агресивнішою: низька посадка, масивні легкосплавні диски, потужні гальма і виразна корма підкреслюють спортивний характер.
Компактні розміри роблять цей Neue Klasse одним із найдинамічніших представників сімейства. В основі – фірмова система управління, яку BMW M називає “Серце радості”: вона відповідає за всі налаштування та трансмісію, здатну видати майже 700 к.с. – Не рекордні 1360, але більш ніж достатньо для серійної моделі.
Поки що прототипу не вистачає задньої світлотехніки, але вже у 2026 році очікується повноцінна прем’єра без камуфляжу. Тоді шанувальникам марки доведеться зробити вибір: залишитися вірними бензиновому M3 або перейти на електричну версію із запасом ходу до 700 км.