Електричний BMW M3 2026 знову помічено на тестах із мінімальним камуфляжем

Після короткої паузи прототип електричного BMW M3 2026 знову опинився в центрі уваги, з’явившись на свіжих знімках «шпигунських» з мінімальним камуфляжем. Німці не стали затягувати з поверненням до випробувань: на Нюрбургрингу, де нещодавно було затишшя, тепер знову чути рев моторів — тестовий сезон не за горами, адже до літньої перерви в галузі залишилося лише кілька місяців.

На цей раз інженери BMW зважилися зняти частину маскування з передньої частини автомобіля. Якщо раніше прототип приховував деталі екстер’єру масивними ґратами, то тепер передній бампер відкритий, і можна розглянути великий повітрозабірник, який не схожий на класичні рішення для бензинових версій. Бічні панелі виконані із пластику, а додаткові вентиляційні отвори відсутні — охолодження розраховане лише на центральний потік, що цілком достатньо для двох електромоторів, встановлених на передній осі.

Реклама

Цікаво, що на капоті з’явилися нові отвори, що натякають на додаткову систему відведення тепла – електрифікація потребує особливого підходу до охолодження. Зовнішність M3 стала ще агресивнішою: низька посадка, масивні легкосплавні диски, потужні гальма і виразна корма підкреслюють спортивний характер.

Компактні розміри роблять цей Neue Klasse одним із найдинамічніших представників сімейства. В основі – фірмова система управління, яку BMW M називає “Серце радості”: вона відповідає за всі налаштування та трансмісію, здатну видати майже 700 к.с. – Не рекордні 1360, але більш ніж достатньо для серійної моделі.

Поки що прототипу не вистачає задньої світлотехніки, але вже у 2026 році очікується повноцінна прем’єра без камуфляжу. Тоді шанувальникам марки доведеться зробити вибір: залишитися вірними бензиновому M3 або перейти на електричну версію із запасом ходу до 700 км.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!

ДЖЕРЕЛОautoindustriya.com