Автомобілі стають жертвами «платних функцій» і угонів одночасно

У деяких містах США рівень криміналу нагадує сюжети популярних відеоігор. Статистика свідчить сама за себе: у 2004 році в США викрали 850 708 автомобілів, а вже у 2023 році цей показник зріс до 1 020 729. У 2022 році кількість викрадених машин становила 1 008 756. Таким чином, у країні з приблизно 290 мільйонами транспортних засобів щохвилини викрадають близько одного автомобіля.

Найбільше угонів припадає на Лос-Анджелес та його передмістя Лонг-Біч і Анахайм, де за рік викрали 72 460 автомобілів. Найчастіше злочинці обирають Hyundai Elantra (31 700 угонів), Sonata (26 700) та Kia Optima (17 500).

Реклама

Цікаво, що зростання числа викрадень американські аналітики пояснюють не лише злочинцями, а й самими автовиробниками. Журналіст Філіп Уваома, який спеціалізується на автомобільній тематиці, ставить під сумнів традиційне розуміння терміна “викрадення”. Він наголошує, що виробники фактично перетворюють автомобілі на гаджети з платними сервісами, змушуючи власників щомісяця оплачувати функції, які вже вбудовані в авто.

Такий підхід нагадує модель потокових сервісів, коли за базовий доступ користувач платить окремо за додаткові опції. У випадку автомобілів власники змушені платити за підігрів сидінь, покращену динаміку або додатковий запас ходу, тоді як викрадачі отримують доступ до всіх функцій безкоштовно.

Уваома пропонує автовиробникам переглянути свої бізнес-стратегії та почати з себе, перш ніж боротися з угонами. Інакше звіти NICB можуть показати нових “героїв” – тих, хто законно “грабує” власників, що може вплинути на рейтинг Лос-Анджелеса за рівнем злочинності.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!