Топ-11 дизельних двигунів, яких варто уникати

Дизельні двигуни цінують за тягу, економічність та довговічність, але деякі мотори виявилися справжнім головним болем для власників через високу вартість ремонту та низьку надійність.

Серед проблемних BMW M47 та N47 – слабка турбіна, проблемні маховики та форсунки, а у N47 швидко зношувався ланцюг ГРМ і виходили з ладу заслінки впускного колектора. VW Group 2.5 TDI страждав від поломок паливного насоса високого тиску та зносу розподільного валу, а 2.0 TDI додав проблеми з маслонасосом, ГРМ і насос-форсунками.

Реклама

Nissan 3.0 DI успадкував проблеми попередника: перегріви, заклинювання циліндрів та пробої прокладки ГБЦ. Турбодизелі Toyota 2.0-2.2 D відрізнялися підвищеною витратою масла, деформацією головки блоку та проблемами з упорскуванням і турбіною. Mitsubishi 4D (2.3–2.5 л) ламав ремені ГРМ і страждав від перегрівів та тріщин у блоці циліндрів, особливо в холодних регіонах.

Mazda 2.0 CiTD чутлива до в’язкості масла, через що виникали засмічення маслозабірника і масляне голодування, плюс слабкий клапан EGR і збої контролера холостого ходу. Ford 2.0 TDCi страждав від зношеного ТНВД і частих проблем з двомасовим маховиком, а перший дизель Subaru 2.0 D мав дефекти з маховиком, клапаном EGR і зчепленням.

Renault 1.5 dCi до 150 тис. км проверталися вкладиші шатунів, а турбонагнітач і система живлення виходили з ладу, тоді як старший 1.9 dCi успадкував ті ж проблеми, хоча його ремонт обходився дешевше.

Ці мотори доводять, що навіть економічні та потужні дизелі можуть приносити власникам чимало клопоту, особливо коли технічні слабкі місця виявляються лише після значного пробігу.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!