Дизельні двигуни цінують за тягу, економічність та довговічність, але деякі мотори виявилися справжнім головним болем для власників через високу вартість ремонту та низьку надійність.
Серед проблемних BMW M47 та N47 – слабка турбіна, проблемні маховики та форсунки, а у N47 швидко зношувався ланцюг ГРМ і виходили з ладу заслінки впускного колектора. VW Group 2.5 TDI страждав від поломок паливного насоса високого тиску та зносу розподільного валу, а 2.0 TDI додав проблеми з маслонасосом, ГРМ і насос-форсунками.
Nissan 3.0 DI успадкував проблеми попередника: перегріви, заклинювання циліндрів та пробої прокладки ГБЦ. Турбодизелі Toyota 2.0-2.2 D відрізнялися підвищеною витратою масла, деформацією головки блоку та проблемами з упорскуванням і турбіною. Mitsubishi 4D (2.3–2.5 л) ламав ремені ГРМ і страждав від перегрівів та тріщин у блоці циліндрів, особливо в холодних регіонах.
Mazda 2.0 CiTD чутлива до в’язкості масла, через що виникали засмічення маслозабірника і масляне голодування, плюс слабкий клапан EGR і збої контролера холостого ходу. Ford 2.0 TDCi страждав від зношеного ТНВД і частих проблем з двомасовим маховиком, а перший дизель Subaru 2.0 D мав дефекти з маховиком, клапаном EGR і зчепленням.
Renault 1.5 dCi до 150 тис. км проверталися вкладиші шатунів, а турбонагнітач і система живлення виходили з ладу, тоді як старший 1.9 dCi успадкував ті ж проблеми, хоча його ремонт обходився дешевше.
Ці мотори доводять, що навіть економічні та потужні дизелі можуть приносити власникам чимало клопоту, особливо коли технічні слабкі місця виявляються лише після значного пробігу.