За словами експерта у спеку на заправних станціях зростає ймовірність спалаху автомобіля. В умовах температур, що перевищують 30°C, процес заправки пов’язаний з підвищеними ризиками.
При високих температурах випаровування бензину посилюється, формуючи навколо горловини хмару легкозаймистих парів. Найменша іскра або контакт із перегрітими компонентами автомобіля здатні спровокувати їх загоряння. Особливо небезпечно заправляти бак «до повного» , оскільки теплове розширення палива в спеку може призвести до його витікання. Навіть невелика кількість пролитого бензину на гарячі деталі може спричинити пожежу.
Необхідно пам’ятати, що заправка при працюючому двигуні або увімкненому електрообладнанні значно збільшує ймовірність утворення іскри і, як наслідок, пожежі. У жарку та суху погоду зростає небезпека статичної електрики, особливо за наявності синтетичного одягу на водії чи пасажирах. Розряд статичної електрики може спалахнути пари палива. Для зниження ризиків рекомендується припиняти заправку при першому автоматичному відключенні заправного пістолета , уникаючи доливання «під зав’язку».
Категорично забороняється заправка при працюючому двигуні або увімкнених електроприладах . Важливо підтримувати достатній рівень палива в баку, забезпечуючи охолодження бензонасоса, оскільки при малій кількості палива воно швидше закипає. Не рекомендується залишати повністю заправлений автомобіль під прямим сонячним промінням . Перед початком заправки слід зняти електростатичний заряд, торкнувшись металевої частини кузова. Необхідно суворо дотримуватись усіх правил та вимог безпеки АЗС, включаючи заборону на паління та використання відкритого вогню, підсумував експерт.