Близько дев’яти з десяти українських водіїв готові доплачувати за додаткові опції в автомобілі, зокрема за підігрів сидінь і керма, а також за функцію автоматичного екстреного гальмування. Такі результати показало опитування, у якому взяли участь 2,5 тисячі автолюбителів з різних регіонів України.
Сьогодні покупці все більше звертають увагу не лише на бренд і ціну автомобіля, а й на рівень його технічного оснащення. Половина опитаних вже не готові купувати машину без підігріву сидінь і керма, а близько 25% – без системи автоматичного гальмування. В цілому 89% респондентів висловили готовність доплатити за ці функції.
Для 64% учасників дослідження ціна залишається головним фактором при виборі авто. Надійність враховують 42% респондентів, а 40% звертають увагу на бренд і паливну ефективність. При цьому потужність двигуна є пріоритетною лише для 30% опитаних. Цікаво, що 84% українців відчувають незручність у використанні сенсорних екранів для керування автомобільними функціями, такими як клімат-контроль або аудіосистема, і віддають перевагу звичним кнопкам.
Також нещодавнє дослідження, проведене Aquarelle Research і LikePR, показало, що українські покупці готові купувати китайські автомобілі, навіть якщо з’явиться можливість повернутися до звичних іномарок. Їх приваблюють доступні ціни, якість оздоблення і широкий набір сучасних технологій у “китайських” авто.