Напередодні світової прем’єри нового Hyundai Ioniq 6 N 2026 року, яка відбудеться 10 липня на Фестивалі швидкості в Гудвуді, південнокорейський виробник розкрив перші подробиці про технічну “начинку” моделі. Судячи з наданої інформації, компанія приділила особливу увагу вдосконаленню керованості, залученості водія та аеродинаміці.
Використовуючи низький профіль седана, Ioniq 6 N вирізняється повністю переробленою геометрією підвіски, розробленою для чудового зворотного зв’язку і контролю для водія. Знижений центр крену підвищує стійкість і значно знижує нахил кузова при різких поворотах. Також виробник збільшив кут нахилу осі повороту. Це ключове регулювання покращує зворотний зв’язок рульового управління, відчуття центру та самоцентровану поведінку автомобіля.
У Ioniq 6 N вперше з’являться нові амортизатори з електронним керуванням і датчиком ходу. Вони обіцяють вишуканий баланс між повсякденним комфортом і точною керованістю, готовою до перегонів. На новий рівень вийшли й захопливі відчуття від водіння. Це стало можливо завдяки ключовим оновленням програмного та апаратного забезпечення.
Так, в оснащення автомобіля входить модернізована система N e-shift. Популярна технологія імітації перемикання передач тепер доступна в усіх режимах руху і вирізняється новими близькими передавальними відношеннями, натхненними автоспортом. Ще йому дісталася функція N Ambient Shift Light. Це нова візуальна система, яка наочно показує точні моменти перемикання передач, допомагаючи водієві домогтися оптимальної продуктивності.