Більшість машин у сучасному світі оснащується кондиціонером. Це зручно – під час спекотного періоду немає необхідності відчиняти вікна, щоб провітрити салон, і не доводиться пускати всередину пил і неприємні запахи. Однак не всі автовласники поводяться з цією функцією правильно, що може призвести до її виходу з ладу. Експерти розповіли про основні помилки і найчастіші помилки.
Багато автовласників не вважають за потрібне проводити регулярне чищення системи і перевірку її стану. При цьому на особливу увагу тут заслуговують елементи вентиляції. Під час проведення ТО проводять чистку радіатора, продувають повітроводи, заправляють холодоагент. Це дає змогу функціонувати системі правильно і без проблем. Однак деякі навіть не замінюють салонний фільтр, що ускладнює роботу кондиціонера.
У зимовий час більшість вважає, що кондиціонер вмикати не потрібно. Дійсно, навіщо охолоджувати й так холодне повітря. Однак після тривалого простою система може спрацьовувати некоректно. Тому важливо хоча б кілька разів на тиждень активувати кондиціонер, щоб деталі отримали мастило.
Ще один важливий момент – регулярно перевіряти рівень холодоагенту. Це не обов’язково робити самостійно, достатньо раз на рік заїжджати на станцію техобслуговування, щоб заправити систему і перевірити її герметичність.
Експерти також зазначили, що існує міф про те, що в разі ввімкнення кондиціонера за відчинених вікон, він обов’язково вийде з ладу. Насправді, якщо опція працює в автоматичному режимі, цього не станеться, система просто намагатиметься підтримувати температуру повітря в салоні.