Останні тижні Toyota активно підігрівала інтерес до прем’єри нового RAV4, поступово розкриваючи його зовнішність через тизери. Однак така стратегія зіграла не на користь бренду – на самій презентації автомобіля вже майже нічим було здивувати: зовнішній вигляд став надто передбачуваним. Багато хто сподівався на серйозні технічні новації, але й тут революції не сталося.
Шосте покоління RAV4 отримало оновлений дизайн у стилі нових Camry та Prius: характерні С-подібні фари, нову решітку радіатора та інший передній бампер. Бічні панелі залишилися майже без змін, тоді як ззаду з’явилися нові ліхтарі.
Інтер’єр найпопулярнішого кросовера Toyota осучаснили: у базовій комплектації тепер буде цифрова панель приладів з 12,3-дюймовим дисплеєм. Поруч із нею працюватиме мультимедійна система з екраном на 10,5 або 12,9 дюйма.
Фізичних кнопок керування клімат-контролем більше немає – керування температурою перенесли на центральний сенсорний дисплей, як це часто буває в китайських авто.
У спортивній версії GR Sport з’явилися нові легкосплавні диски, розширена на 20 мм колія, спортивні сидіння-ковші, алюмінієві накладки на педалі та жорсткіша підвіска для покращення керованості.
Платформа залишилася тією ж – TNGA-K, щоправда, з деякими вдосконаленнями. Двигуни також знайомі: гібрид і плагін-гібрид на базі 2,5-літрового бензинового мотора. Потужність варіюється від 226 до 320 к.с., що суттєво перевищує попередні показники. Плагін-гібрид зможе проїжджати до 80 км виключно на електротязі.
Очікувалося, що новинку представлять також у повністю електричній версії, однак під час презентації про це не згадали.
У продаж оновлений RAV4 має надійти приблизно через пів року – це одна з найважливіших прем’єр Toyota цього року.