Subaru Forester розчарував витратою палива у гібридній модифікації

Час читання: < 1 хв.
0
Subaru Forester розчарував витратою палива у гібридній модифікації

Гібридні автомобілі за останні три десятиліття пройшли довгий шлях і створювалися насамперед задля того, щоби економити паливо. Але, як показала практика, далеко не всі їх забезпечують ті характеристики з точки зору витрати пального, на які сподіваються їх покупці.

Австралійська автомобільна асоціація (ААА) опублікувала підсумки недавнього раунду програми випробувань машин у реальних умовах, де один із протестованих автомобілів здивував несподівано поганими результатами. Цією моделлю виявився кросовер Subaru Forester (попереднього покоління).

Проте тести в реальних умовах показали, що це не так і гібридна машина не тільки не економічніша за варіант з простим ДВЗ, але і навіть більш ненажерлива, витрачаючи на кожні 100 км шляху на 0,2-літра більше пального (+2,8%).

Гібридна версія Subaru Forester 5 покоління
Реклама

У результаті Forester виявився єдиним із протестованих гібридних автомобілів, де в реальних випробуваннях бензиново-електричний варіант машини мав більшу витрату палива, ніж проста модифікація без електричної доважки.

Що стосується кращої моделі за цим показником, то в останніх тестах переможцем у цій категорії виявився кросовер Toyota Kluger, який у гібридному виконанні споживає на 2,7-літра бензину менше, ніж у простій версії.

Що цікаво, у самій Toyota вказують такий самий результат у паспортних характеристиках цієї машини.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!