Porsche розвиває T-Hybrid: нові акумулятори та електрифікація спорткарів

Час читання: < 1 хв.
0
Porsche розвиває T-Hybrid: нові акумулятори та електрифікація спорткарів

Porsche продовжує розвивати технологію T-Hybrid, вперше представлену в 911 Carrera GTS 2025, і планує використовувати її в інших моделях. В рамках цієї стратегії компанія придбала виробника акумуляторів V4Drive GmbH, що раніше належав VARTA AG, і перейменувала його на V4Smart.

Що ще відомо

V4Smart спеціалізується на високопродуктивних літій-іонних батареях, які вже використовуються в турбонагнітачах 911 Carrera GTS та електричному моторі в коробці передач PDK. Виробництво акумуляторів здійснюється на заводі в Ельвангені (Німеччина), а в квітні Porsche планує запустити нову виробничу лінію в Нёрдлінгені.

Наступною моделлю, яка отримає технологію T-Hybrid, стане 911 Turbo 2026, що отримає електрифіковані турбонагнітачі. Це дозволить збільшити потужність двигуна з поточних 572 л.с. та покращити відгук турбін.

Реклама

Porsche не планує зупинятися лише на 911 — джерела повідомляють, що акумулятори V4Smart можуть з’явитися в Cayenne та Panamera GTS, оснащених 4,0-літровим V8 з подвійним турбонаддувом.

Збут V4Drive є частиною стратегії Porsche зменшити залежність від зовнішніх постачальників і розвивати власні технології. Це дозволить бренду швидше адаптувати акумулятори для своїх спорткарів, підвищуючи ефективність і надійність гібридних моделей.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!