Компанії Mazda зараз потрібна трансформація. Вона лише недавно стала активно просуватися у сегменті екологічних автомобілів, запропонувавши покупцям кілька гібридних новинок. Також японська компанія розвиває лінійку електрокарів, але за безпосередньої підтримки з боку Changan. Але Mazda вже почала працювати над своєю трансформацією.
Що відомо про новинку
Вона розпочнеться з нової флагманської моделі. Йдеться про електричний автомобіль Mazda 6, який буде продаватися на світовому ринку. Вже відомо, що в Європі ця модель коштуватиме близько 45 тисяч євро. Автомобіль з’являється на місцевому ринку в складний для нього час: продаж електрокарів падає. Але японська компанія має певні можливості для просування нового седана.
Поки що виробник зважився на зміну фірмового значка, який з’явився близько 27 років тому. Mazda зареєструвала в Японії новий логотип із підсвічуванням. Він трохи більший, ніж попередній. Також логотип став плоскішим. Водночас, Mazda, згідно з європейськими ЗМІ, продовжить використовувати старий логотип. Швидше за все, він з’явиться на автомобілях із ДВЗ, а нова емблема призначається для електрокарів.
Зокрема, старий логотип все ще використовується на пікапа BT-50, оновлена версія якого нещодавно дебютувала. При цьому з боку японської компанії поки не надходила інформація, що підтверджує або спростовує заяви, що зробили.