Паркування на автомобілі з низькопрофільною гумою часто пов’язане з пошкодженням колісних дисків. Але ще сумніше все буває, якщо в’їхати на великій швидкості у глибоку яму. У разі недорогої машини заміна дисків ударить по кишені, але не так сильно, як якщо потрапити на заміну коліс кросовера Ferrari Purosangue.
Що ще відомо
Власники цього високопродуктивного італійського «паркетника» ризикують зіткнутися з величезним рахунком, який може бути порівнянний із вартістю однієї популярної спортивної моделі Toyota.
Згідно з інформацією, взятою з сайту Scuderiaparts, заміна кожного з кованих коліс у Ferrari Purosangue виллється для його власника в 14 тисяч доларів.
А якщо знадобиться весь комплект її оригінальних двоколірних дисків, то за нього доведеться викласти близько 57 тисяч 200 доларів, тому що у машини передні та задні колеса відрізняються розміром (спереду стоять 22-дюймові, а ззаду – 23-. дюймові).
Для порівняння, це дорожче, ніж зараз коштує базова версія моделі Toyota GR Supra, яку просять у США від 56 тисяч 250 доларів.
Але це не все. Швидше за все після того, як будуть куплені нові колеса, до них знадобляться ще й шини, тому підсумковий рахунок виявиться для власника кросовера з Маранелло воістину колосальним.
Але, ясна річ, переживати за них не варто. Ціна базового Purosangue становить понад 450 тисяч доларів. І у тих, хто купує такі машини, напевно, є пара-трійка мільйонів на заміну коліс, якщо це їм колись знадобиться.