Що відомо про ID.3 та ID.4
Автівки, звісно, залишаться на платформі MEB, але обіцяють серйозні оновлення. Особливо зацікавило, що збираються повернути фізичні кнопки в салоні. Ну, нарешті! Ці сенсорні панелі виглядають красиво, але іноді дико дратують, особливо коли їдеш і потрібно швидко щось налаштувати. Також, кажуть, якість інтер’єру помітно підвищиться. А це, як на мене, ще одна важлива деталь, адже конкуренція зараз така, що без стильного і комфортного салону далеко не заїдеш.
Щодо техніки, то тут теж хороші новини. Volkswagen обіцяє, що батареї стануть продуктивнішими та доступнішими за ціною. І ще, нові функції для допомоги водієві – це завжди плюс. Хоча не сказати, що я цим часто користуюся, але для багатьох це вже базовий стандарт.
Що цікаво, попри всі ці зміни, базові елементи платформи залишаться. Наприклад, задній привід і складна задня підвіска залишаться для ID.3 та ID.4. Але менші моделі, як ID.2, перейдуть на передній привід і простішу конструкцію. Це, до речі, здається мені логічним, адже менші авто завжди були більш “утилітарними”.
До речі, платформа SSP, яка повинна замінити MEB, теж розробляється. А ще вони працюють із Rivian. Це звучить дуже круто, адже партнерство з такими брендами завжди означає щось інноваційне.
Чесно кажучи, я вже чекаю, що з цього всього вийде. У 2026 році ми побачимо, чи зможе Volkswagen здивувати так само, як свого часу з першим поколінням ID. Маю відчуття, що це буде щось варте уваги.