Баварський автовиробник BMW вже не вперше потрапляє на те, що занижує реальну потужність своїх автомобілів. І, схоже, компанію знову зловили на цій приємній для покупців дії з її новим M5.
Що ще відомо
Паспортні характеристики цієї моделі виглядають вражаюче – 717 кінських сил і 1000 Нм крутного моменту, що забезпечуються 4,4-літровим V8 з подвійним наддувом, акуратно інтегрованим в 8-ступінчасту автоматичну коробку передач. Але на динамометричному стенді показники нового M5 сильно відрізняються від тих, що заявлені самим BMW. Причому у велику сторону.
Компанія Performance Eutowerks взяла нещодавно доставлений до Штатів новий BMW M5 та поставила його на динамостенд. Автомобіль зробив три спроби показати все, на що він здатний, і найкращим показником потужності у випадку з ним виявилася цифра 696 кінських сил і 988 Нм моменту, що крутить, знятих з коліс.
Скільки потужності видає M5 насправді? Журналісти підрахували, що розрив між потужністю двигуна та тим, що доходить до коліс, у середньому становить 15%. Тому сукупна потужність двигуна V8 і електричного двигуна у випадку з цим седаном може становити близько 820 кінських сил і 1194 Нм моменту, що крутить, на кривошипі.
Раніше новинку баварців уже встигли оцінити на дорогах загального користування. Перші власники M5 нового покоління пишуть, що на розгін від 0 до 100 км/год у них йде всього 3,4 секунди.