Наш експерт який багато років працював на шиномонтажі розповів про п’ять поширених помилок, яких водії припускають при сезонній зміні шин.
1. Нехтування технікою безпеки
При самостійній заміні коліс важливо використовувати відповідний інструмент, надійний домкрат, противідкатні упори та працювати на рівній, просторій площадці. Багато штатних домкратів недостатньо стійкі, і при піднятті кузова автомобіль може легко зісковзнути. Перш ніж піднімати машину на домкраті, необхідно послабити колісні болти, інакше на вивішеному колесі може виникнути нестійкість, що підвищує ризик падіння автомобіля та можливого пошкодження елементів або травм, пише «Російська газета» .
2. Ремонт проколів джгутами
Після зберігання коліс можна виявити, що шина спустила, навіть якщо причина проста, наприклад, цвях або саморіз, що застряг. Використовувати джгут для ремонту в цьому випадку не рекомендується – це тимчасове рішення, яке підходить тільки для того, щоб дістатися шиномонтажу. За будь-яких пошкоджень шин, що викликають втрату тиску, краще звернутися до фахівців, які зможуть усунути проблему за допомогою ремонтних пластирів або «грибків».
3. Неправильний монтаж шин
Різні малюнки протектора вимагають особливого розташування шин на колесах. Для спрямованих шин (з протектором у вигляді «ялинки») важливо слідувати напрямку, вказаному стрілкою та написом «Rotation» на боковині. Якщо протектор асиметричний, орієнтуйтеся за написами «Inside» та «Outside», які вказують, яка сторона шини повинна бути всередині або зовні диска.
4. Економія на балансуванні
Якщо шини зберігаються на дисках, рекомендується балансувати весь комплект перед кожним сезоном. З часом шини зношуються, а встановлені вантажі можуть відлетіти, що призводить до дисбалансу та знижує комфорт при русі, а також скорочує термін служби підвіски та самих шин.
5. Перетягнуті або недокручені колісні болти
Помилки із затяжкою болтів зустрічаються як за самостійної заміні коліс, і у сервісах. Надмірно затягнуті болти можуть створити проблеми при заміні колеса в дорозі, тому що відкрутити їх звичайним ключем буде важко. Слабозатягнуті болти також становлять небезпеку: колесо може відкрутитися під час руху, що є вкрай небезпечним для всіх учасників дорожнього руху.