Черговий скандал навколо Mazda – підігрів сидінь може бути занадто гарячим для пасажирів

Час читання: < 1 хв.
0
Черговий скандал навколо Mazda – підігрів сидінь може бути занадто гарячим для пасажирів

Згідно з груповим позовом, Mazda знала про проблему багато років, але вважала за краще тримати споживачів у незнанні. Власник Mazda6 стверджує, що отримав серйозні опіки через несправні сидіння, які підігріваються. Позивачі стверджують, що Mazda знає про проблему і заявляє, що вартість автомобілів знизилася.

Детальніше про скандал

Мало що може бути приємнішим, ніж вирушити в поїздку в холодний день, коли спина та сідниці почуваються як у теплі. Однак у колективному позові, який був поданий у США проти японської компанії, стверджується, що функція підігріву крісел у моделях Mazda може бути небезпечно гарячою, що може призвести до опіків.

У поданому позові, поданому до Вищого суду Каліфорнії, округ Сан-Франциско, позивачем Крістіною Д. 3 вересня 2024 року, стверджується, що вона «отримала серйозні опіки та шрами внаслідок використання несправного підігріву сидінь у своєму автомобілі Mazda».

Інші позивачі також стверджують, що вони отримали опіки через ймовірно несправні сидіння, що підігріваються.

У колективному позові стверджується, що представники японського бренду знали про цей інцидент і не інформували споживачів про небезпеку. Далі стверджується, що Mazda піддала «тисячі громадян Каліфорнії, включаючи позивачів, ризик безпеки, а також свідомо продала споживачам несправні автомобілі, які становлять серйозну загрозу безпеці і коштують менше, ніж заявлено».

Mazda також звинувачується в участі в «шахрайських діях» шляхом просування, реклами та маркетингу цієї функції.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!