Що відомо
Bugatti Tourbillon було представлено три місяці тому, але серійне виробництво планується розпочати лише у 2026 році. Прес-служба вирішила розповісти про інші концепції дизайну, які були відхилені під час розробки. Як видно, кузовних деталей з попередніми моделями немає зовсім: розглядалися варіанти з меншою площею повітрозабірників і компактнішими дзеркалами.
Чому ці альтернативні варіанти залишилися на стадії математичних моделей і прототипів? Можливо, справа у відсутності впізнаваності. Серійний Tourbillon одразу ідентифікується як Bugatti завдяки фірмовим елементам: овальним боковинам і підковоподібній решітці радіатора. Ймовірно, на рішення також вплинули технічні аспекти.
Тираж Bugatti Tourbillon буде обмежений 250 екземплярами, хоча насправді машин із подібною технічною базою може бути більше — традиційно випускають спеціальні версії та родстери на аналогічній платформі. Базова ціна 1800-сильного гіперкара з атмосферним V16 становить 3,8 мільйона євро.