“Зелена” модель EZ-6, яку вважають непрямою спадкоємицею бензинової Mazda 6, буде доступна в 7 версіях – чотирьох послідовно-гібридних і трьох повністю електричних. Поки що позначено лише загальний діапазон цін – від 160 до 200 тис. юанів (0,9 – 1,1 млн гривень)
Уперше показана навесні 2024 року на автосалоні в Пекіні Mazda EZ-6 – не повністю оригінальна розробка: лінійка EZ запущена в альянсі з концерном Changan, і її перша модель технічно є аналогом моделей Deepal SL03 і L07, але перевершує їх у габаритах. До того ж машина японської компанії отримала власний дизайн, причому гібрид і електромобіль розрізняються оформленням лицьової частини.
Габарити EZ-6 такі: 4921x1890x1485 мм, колісна база сягає 2895 мм. Радіаторною решіткою і світлотехнікою новинка схожа на інші актуальні моделі бренду, на кормі є невеликий активний спойлер. Внутрішнім оформленням японська модель більше схожа на Deepal SL03, ніж на L07. Так, крім 14,6-дюймового центрального дисплея, вона отримала і повноцінну приладову панель.
Уже в базовій комплектації Mazda EZ-6 присутнє шкіряне оздоблення, в дорожчих версіях шкіра поєднується із замшею. Також доступні акустика марки Sony з 14 динаміками, атмосферне підсвічування салону на 64 відтінки, особливо комфортні передні крісла “нульової гравітації”, панорамний дах, бездротова зарядка для смартфона, адаптивний круїз-контроль.
Чисто електрична модифікація Mazda EZ-6 оснащується єдиним 258-сильним двигуном на задній осі. Він може поєднуватися з батареями на 56,1 або 68,8 кіловат-години, що дає запас ходу в 480 і 600 кілометрів відповідно. Зарядка з 30 до 80% займає близько 15 хвилин.
Гібриди Mazda EZ-6 використовують 1,5-літровий 95-сильний ДВЗ-генератор, за обертання коліс відповідає 218-сильний електродвигун. Залежно від ємності блоку акумуляторів запас ходу в режимі електромобіля становить 130 або 200 км, повна дальність пробігу – 1301 км.