RS 4, яким ми його знали, мертвий, тому що Audi змінила стратегію найменування – перемістивши A4 в A5 і, як наслідок, RS 4 в RS 5. Ми вже помітили майбутній новий Audi RS 5 у формі універсалу Avant, але це наш перший погляд на седан.
Бічний профіль показує, що RS 5 перебуватиме майже між традиційним триоб’ємним седаном і купе RS 5, що йде, з точки зору обробки задньої частини з характерним похилим заднім склом.
Бічний профіль показує, що RS 5 перебуватиме майже між традиційним триоб’ємним седаном і купе RS 5, що йде, з точки зору обробки задньої частини з характерним похилим заднім склом.
Задня світлова смуга ідентична Avant, як і подвійні вихлопні патрубки, розташовані центральніше, ніж у попередніх седанах Audi RS.
Як і слід очікувати від гарячого Audi, RS 5 отримує великі, квадратні колісні арки з більшими дисками, не кажучи вже про масивні гальмівні диски і супорти. За передньою колісною аркою також розташований повітрозабірник, схожий на новий RS 6 Avant GT.