Влада США вважає акумулятори для електромобілів стратегічною технологією і виступає проти співпраці з Китаєм у цій сфері. Сенатори навіть пропонували внести CATL до санкційних списків через ймовірні зв’язки виробника з китайськими військовими. Угода з TDK дозволить формально обійти ці обмеження: японська компанія отримає ліцензію на технологію CATL, що дозволить пройти перевірки контролюючих органів.
За інформацією Bloomberg, у General Motors є й інші причини укласти угоду з TDK. Контракт передбачає фіксовану ціну на акумулятори на весь термін дії угоди, що захистить компанію від різких коливань цін, які заважали довгостроковому плануванню. Крім того, General Motors зможе уникнути значних інвестицій у виробництво батарей в умовах зниження попиту на електромобілі та політичної невизначеності.
Дональд Трамп обіцяв скасувати субсидії на електромобілі у разі свого переобрання. В таких умовах автовиробникам вигідніше купувати акумулятори, ніж виробляти їх самостійно. Проте адміністрація Байдена виділила мільярди доларів на підтримку виробництва батарей у США, і, ймовірно, Камала Гарріс продовжить цю політику.