Коаліційний уряд Німеччини затвердив план податкових пільг для стимулювання використання електромобілів після того, як минулого року була раптово припинена програма субсидій, спрямована на прискорення «зеленого» переходу.
Німеччина, як найбільша економіка Європи, прагне підвищити продажі електромобілів, оскільки кількість нових реєстрацій у липні зменшилася на 36,8% у порівнянні з тим же періодом минулого року, за даними офіційних джерел. Окрім доступності електромобілів, німецькі споживачі стурбовані недостатньою кількістю зарядних станцій та обмеженим запасом ходу електрокарів.
Згідно з новим планом, схваленим урядом канцлера Олафа Шольца, компанії зможуть віднімати до 40% вартості нових електромобілів з нульовими викидами від своїх податкових зобов’язань у рік придбання. Цей відсоток буде поступово знижуватися до 6%.
Уряд оцінює, що ця ініціатива обійдеться в середньому близько 465 мільйонів євро на рік у період з 2024 по 2028 роки.
Крім того, службові електромобілі та автомобілі з нульовими викидами вартістю до 95 000 євро тепер підлягатимуть пільговому оподаткуванню, тоді як раніше цей поріг становив 75 000 євро.
Міністр економіки Роберт Хабек заявив у вівторок, що уряд продовжить підтримку переходу автомобільної промисловості Німеччини на електромобілі, особливо після того, як Volkswagen оголосив про можливість закриття своїх заводів у Німеччині вперше в історії компанії.