Компанія Nissan, незважаючи на сповільнення зростання продажів електромобілів, все ще має намір повністю перейти на виробництво електричних автомобілів у Європі до 2030 року. Керівник відділу продажів компанії в Європі підкреслює, що в найближчі роки необхідна буде гнучкість у реалізації цієї стратегії.
У минулому році японський автогігант оголосив про плани припинити продажі автомобілів з двигунами внутрішнього згоряння та гібридів у Європі до початку наступного десятиліття, зобов’язавшись, що всі нові моделі в регіоні будуть електричними.
Зараз Nissan працює над електричними версіями моделей Qashqai, Juke та Leaf, які вироблятимуться на заводі в Сандерленді, а також над новою електричною Micra. Вже існуюча лінійка електромобілів компанії включає кросовер Ariya та модель Leaf.
Однак нещодавнє уповільнення зростання продажів електрокарів змусило деякі автовиробники, такі як Audi, Ford, Mercedes-Benz та Porsche, скоротити свої плани щодо випуску нових електромобілів. Тим не менш, Майра Гонсалес, керівник відділу продажів Nissan в Європі, підкреслила: «Наш бізнес-план чіткий: до 2030 року ми прагнемо до 100% продажів електромобілів у Європі».
Гонсалес додала, що критичним періодом буде час до 2027 року, коли потрібно буде знайти оптимальний баланс між електромобілями, автомобілями з двигунами внутрішнього згоряння та гібридами. Вона відзначила, що в Європі спостерігається значна різниця у темпах електрифікації в різних країнах, і компанії потрібно буде адаптувати свої пропозиції відповідно до цих тенденцій.
Попри незмінність стратегії електрифікації, Гонсалес визнала, що невизначеність створює певні виклики. Вона наголосила, що електрифікація — це не тільки технологічний процес, але й питання стимулювання з боку урядів та оптимального часу.
Nissan ще не оголосила точні дати запуску своїх нових електромобілів, але компанія активно розширює та модернізує свій завод у Сандерленді для підготовки до виробництва. Хоча ще неясно, чи можливо буде одночасно випускати автомобілі з двигунами внутрішнього згоряння та електромобілі на одній виробничій лінії, Франсуа Байї, голова відділу планування Nissan в Європі, натякнув, що поточні моделі з двигунами внутрішнього згоряння та гібриди e-Power можуть залишатися на ринку ще деякий час.
“Подивіться на новий Qashqai,” — сказав він, маючи на увазі нещодавно оновлену версію. «Це вже третє покоління Qashqai, і ми ніколи не інвестували стільки коштів у цю модель. Інвестувати в e-Power? Так. Продовжувати виробництво? Так. Як довго? Побачимо».