Європейська комісія оголосила про плани ввести додаткове мито в розмірі 9% на електромобілі Tesla, що імплементуються з Китаю. Це рішення, яке було прийняте 20 серпня, є частиною масштабнішої стратегії ЄС, спрямованої на обмеження імпорту з Китаю, зокрема в технологічному секторі, що має критичне значення для розвитку “зеленої” енергетики. Це включає сонячні панелі, вітрові турбіни та електромобілі.
Цей новий тариф буде доданий до вже існуючих 10% мит на всі іноземні автомобілі. Tesla раніше зверталася з проханням провести окреме розслідування її діяльності в Китаї, сподіваючись уникнути підвищених мит, які для китайських виробників можуть сягати 47%, як зазначає Financial Times.
Європейська комісія стверджує, що китайські підрозділи Tesla скористалися різноманітними субсидіями від Китаю, включаючи підтримку у вигляді знижок на землю, податкових пільг та вигідних умов на закупівлю акумуляторів. Це рішення є частиною агресивнішого підходу ЄС до субсидованого імпорту з Китаю.
Введення нових мит стало результатом розслідування, яке було ініційоване президентом Єврокомісії Урсулою фон дер Ляєн у вересні минулого року. Це рішення базується на зростаючих побоюваннях щодо стрімкого зростання експорту недорогих електромобілів з Китаю до ЄС.
У відповідь на це розслідування Китай охарактеризував його як акт “недобросовісної конкуренції”. Китай також подав скаргу до Світової організації торгівлі і розпочав власні антидемпінгові розслідування проти французького коньяку та імпорту свинини з ЄС.