Toyota працює над двигуном 2.0 потужністю 600 кінських сил

Час читання: 2 хв.
0
Toyota працює над двигуном 2.0 потужністю 600 кінських сил

Компанія Toyota працює над розробкою новітнього потужного турбодвигуна з чотирма циліндрами, здатного скласти серйозну конкуренцію знаменитому двигуну Mercedes M 139, який використовується на моделях, таких як Mercedes-AMG GT 43 і Lotus Emira. Японський турбомотор у своїй найпотужнішій версії може досягати потужності до 600 кінських сил, що ставить його майже на рівень з дволітровим бітурбодвигуном TFG, який встановлюється на Koenigsegg Gemera.

Toyota залишається однією з небагатьох компаній, що продовжує активно інвестувати в розвиток двигунів внутрішнього згоряння, причому не тільки для бензину чи дизеля, але й для водню. У процесі створення вже знаходяться нові силові агрегати, серед яких і дволітровий турбований двигун. Як повідомляє видання Carscoops, початкова версія цього двигуна розвиватиме 300 кінських сил і 400 Нм крутного моменту, тоді як топова версія зможе досягати 400 кінських сил і 550 Нм. Ці показники вже є серйозним конкурентом для Mercedes M 139, але компанія Toyota на цьому не зупиняється.

У гоночній специфікації цей двигун зможе розвивати до 600 кінських сил, що робить його порівнянним із двигуном TFG від Koenigsegg Gemera, який видає 608 сил та 600 Нм крутного моменту. На які моделі Toyota планує встановлювати цей двигун, поки що невідомо, але ймовірно, що його можна буде побачити на майбутніх спортивних автомобілях, таких як наступники моделей MR2 і Celica. Однак офіційних підтверджень щодо випуску цих моделей поки що немає.

Реклама

Розробка нових двигунів проходить у тісній співпраці з Mazda та Subaru, проте кожна з компаній працює над своїми окремими проектами. Наприклад, Subaru розробляє новий «опозитний» двигун, який стане частиною гібридної системи e-Boxer наступного покоління. Ця система поєднує в собі функції двигуна внутрішнього згоряння для приводу коліс і зарядки батареї, що робить її ще ефективнішою. Новий двигун Subaru інтегруватиме в одному корпусі двомоторну гібридну систему, трансмісію та диференціал.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!