Хоча батарейні електромобілі (BEV) не виробляють вихлопних газів, їх екологічність під час виробництва та утилізації часто викликає дискусії. Проте нове дослідження Міжнародної ради з чистого транспорту (ICCT) показує, що BEV значно перевершують інші типи автомобілів за рівнем викидів протягом усього життєвого циклу, особливо коли заряджаються від відновлювальних джерел енергії.
Для седанів і позашляховиків середнього класу 2024 року в США гібриди, що самозаряджаються, викидають у 2,2 і 2,5 рази більше парникових газів протягом життя, ніж їх електричні аналоги відповідно. Плагін-гібриди (PHEV) також викидають приблизно вдвічі більше парникових газів, а позашляховики з двигунами внутрішнього згоряння — у 3,5 рази більше, ніж електромобілі. Ці дані ґрунтуються на використанні середньої електромережі.
Проте, коли BEV заряджаються виключно від поновлювальних джерел, розрив стає ще більшим: гібридні позашляховики викидають у 4,9 рази, а позашляховики з ДВЗ — у 6,7 рази більше парникових газів, ніж BEV. ICCT підкреслює, що загальні викиди парникових газів протягом життєвого циклу автомобіля включають викиди від виробництва акумуляторів, виготовлення автомобілів, виробництва пального, експлуатації та утилізації, що забезпечує повне уявлення про екологічний вплив транспортних засобів.
Оновлені дані за 2024 рік показують, що BEV на 66-74% екологічніші порівняно з традиційними автомобілями з ДВЗ і до 85%, якщо заряджати від відновлювальних джерел. ICCT прогнозує, що до 2030 року екологічні переваги BEV стануть ще більш помітними, і викиди від позашляховиків з ДВЗ будуть у 7,5 рази більші, ніж у аналогічних BEV на відновлювальній енергії. Дослідження також показує обмежені можливості гібридів (PHEV та HEV) у зменшенні викидів порівняно з BEV.