На них їздили радянські гонщики.
Хоча найчастіше в гонках, які проводилися в соцкраїнах, брали участь машини, для цього не призначені, але були в соціалістичному таборі і справжні среднемоторная суперкари, передає Телеграф .
Skoda 110 Super Sport Один з найрозкішніших прототипів, розробка яких почалася ще в 1969 році і завершилася вже через рік. Машина увібрала в себе величезну кількість інновацій тих років. Незважаючи на не дуже сильний двигун, у неї була чудова аеродинаміка і малу вагу, що дозволяло творити їй чудеса на треку.
Dacia MD 87 Автомобіль, сконструйований інженером Миколою Космеску, який був дуже сильно вражений американськими «Мустангами» під час однієї зі своїх відряджень. Не можна не відзначити, що автомобіль навіть схожий на заморських побратимів, нехай і віддалено.
Melkus RS 1000 Даний автомобіль був одним з найшвидших, що коли-небудь робили на території соціалістичного табору. Машина мала неймовірно малою вагою і чудовою аеродинамікою, завдяки якій вона навіть на двигуні потужністю в 100 к.с могла досягати швидкості в 210 км / ч. Робили машину в НДР і коштувала вона, треба відзначити, величезних грошей.
FSO Polonez Stratopolonez Автомобіль, який, якщо вірити чуткам, був зроблений на базі ввезеного в СРСР якимось немислимим чином Lancia Stratos. З чуток, які ходять навколо цього зразка, машину в країну привіз син Голови Ради міністрів ПНР Петра Ярошевича Анджей, який був великим фанатом гонок.
ЗАЗ Таврія ЕРФ-Мобиле Зараз буде смішно. Але всупереч всім стереотипам, саме Естонія в кінці XX століття була кузнею найцікавіших і радикальних спортивних автомобілів Радянського Союзу. Саме там була спроектована ось ця Таврія, яка при двигуні потужністю 140 кінських сил мала масу всього 800 кг. Після розпаду СРСР прототип довгий час нікому був не потрібний, але в кінцевому підсумку потрапив в колекцію Естонського мотоспортивних музею.
НАМИ 0290 “Апельсин” Автомобіль, створений на базі Таврії фахівцями НАМИ. Від оригіналу в цій машині залишилося насправді мало чого. Майже всі складові частини, навіть двері і вітрове скло для спортивної моделі були виготовлені буквально з нуля. В результаті вийшов непоганий монстр на ВАЗівської моторі потужністю 180 кінських сил. Машина була створена в єдиному екземплярі і не збереглася до наших днів.
Aleko 141CR Середньомоторний ралійний автомобіль із заднім приводом, трубчастою рамою і пластиковими панелями на ній. Створено автомобіль був в 1988 році. Їздила машина на форсованому двигуні УЗАМ-412 потужністю 175 кінських сил. Максимальна швидкість перспективного зразка становила 200 км / год, що було на той час досить непоганим результатом.
ВАЗ-29081/29084 Форсований автомобіль радянського виробництва, який був натхненний головним чином успіхами естонських конструкторів. Випустили модель в 1986 році. Потужність двигуна машини становила 150 к.с. У перспективі, потужність спортивного «бігуна» конструктори хотіли довести до всіх 300 «коней», але на жаль до цього справа так вже і не дійшла.
Lada EVA Для радянських підлітків з 80-х років минулого століття цей автомобіль був тим же самим, чим для підлітків на Заході Lamborghini Countach. Машина мала потужний 350-сильний двигун, до 100 км / год розганяється за 7 секунд, а також взяла участь у ряді турнірів, де непогано себе показала, хоча так і не змогла прийти першою.