Електромобілі становлять серйозний виклик для автовиробників, оскільки проблеми з інтеграцією та сумісністю систем стають значною перешкодою для багатьох брендів. Розробка програмного забезпечення для керування електромобілями є ключовим етапом створення автомобіля, і Volkswagen Group давно стикається з проблемами та затримками в цій галузі. За даними німецьких джерел, концерн Volkswagen був змушений відкласти два важливі запуски – один для Volkswagen та інший для Porsche.
Volkswagen ID.4 був офіційно представлений у середині 2020 року. Незважаючи на деякі покращення, життєвий цикл моделі потребує значного оновлення вже цього року. Очікується, що рестайлінг не сильно змінить дизайн, але значно покращить обладнання та механіку, як це було з останньою версією Volkswagen ID.3. Volkswagen прагне покращувати якість та ефективність своїх автомобілів.
Проте підрозділ CARIAD, відповідальний за розробку програмного забезпечення, вже кілька років стикається з серйозними проблемами. Затримки стали звичайною справою, і всі бренди групи Volkswagen страждають через це, оскільки використовують спільні платформи, двигуни та технології. За даними німецьких джерел, запуск нового покоління ID.4 було відкладено і тепер не відбудеться до 2029 року.
Ситуація у Porsche також не краща. Розробка повністю електричного Porsche Macan вже стикалася з труднощами. Виробництво почалося, але шлях був сповнений проблем. Ці затримки також торкнулися майбутнього старшого брата Macan — проекту K1. Спочатку передбачалося, що новий електричний SUV, більший за Porsche Cayenne, вийде на ринок у 2027 році. Однак, як і у випадку з ID.4, його запуск тепер може бути відкладений на 15 місяців до 2029 року.