Майже рік тому морський вантажний корабель Fremantle Highway вирушив із порту Бремена до Сінгапуру, перевозячи 3784 автомобілі BMW. Незабаром після відправлення сталася пожежа на кораблі, ймовірно, через аккумулятор одного з електромобілів. Цей інцидент призвів до знищення або серйозного пошкодження понад 2700 автомобілів, які перебували на восьми з дванадцяти палуб корабля.
Після пожежі корабель був відбуксований до порту Роттердама, де залишилися 1000 автомобілів, що очікують рішення суду. У цей же час підприємці придбали 260 зруйнованих автомобілів у тайванської страхової компанії з метою подальшого продажу.
BMW активно вживає заходів для запобігання поширенню пошкоджених автомобілів серед споживачів, оскільки вони можуть мати негативний вплив на електронні системи та батареї через високі температури, а також мають внутрішній запах та можливість корозії через воду, використану при гасінні пожежі.
У Нідерландах продаж таких автомобілів дозволений, якщо вони відповідають певним стандартам і можуть бути експортовані на інші ринки. Однак BMW висловлює обурення, що такі автомобілі можуть погіршити їхню репутацію щодо якості та надійності. Пропозиція підприємців продавати автомобілі поза межами Євросоюзу також хвилює BMW, оскільки це може негативно вплинути на їхній світовий імідж.
Рішення про долю цих автомобілів буде ухвалено голландським судом 15 липня. Це рішення стане ключовим для BMW, яка хотіла б відправити автомобілі на утилізацію, щоб уникнути ризику своєї репутації. Незважаючи на те, що автомобілі можуть виглядати цілими зовні, їхній внутрішній стан залишається невизначеним, що становить значний ризик для безпеки та репутації компанії.