Фото розробок вітчизняної моделі авто папали в мережу.
Всіма улюблена модель українського автопрому “Таврія”, виявляється, повинна була виглядати зовсім не так як ми звикли бачити цю машину.
В аматорському співтоваристві з’явились фотографії розробки моделі “Таврія”. На цих фото чітко видно, що машина була трохи іншої форми і відрізнялася від сучасної сестриці формою фар. Але і це далеко не всі відмінності. Модель-розробка навіть називалася інакше і носила ім’я “Перспектива”. Хто б міг подумати, що наша рідна “Таврія” могла не існувати?
Історія створення “Таврії”
Хетчбек ЗАЗ-1102 «Динамо» проводився на Запорізькому автомобілебудівному заводі з 1988 по 1997 рік, однак перші прототипи моделі з’явилися ще в кінці 70-х років. “Таврію” проектували як ціле сімейство автомобілів. Воно включало повнопривідні модифікації, пікап, фургон вантажівка і інші версії. Однак спочатку передньопривідний ЗАЗ випускали тільки як 2-дверний хетчбек. Згодом і ЗАЗ, та інші підприємства випускали різні версії “Таврії”.
Робота над автомобілем почалася ще в 1970 році. Прототип, який більше схожий на серійну версію показали в 1979 році. Тоді в Запоріжжі взяли за основу автомобіль Ford Fiesta. На його технічні показники орієнтувалися конструктори. В серію автомобіль пішов тільки в 1988 році – після ВАЗ 2108 і Москвич 2141.
В Facebook-спільноті Українські автомобілі опублікували фото легендарного ЗАЗ-968А і досвідченого ЗАЗ-1102 1978-1979 роки.
Ось така невеличка історія одного рідного автопрому. Виглядала б “Таврія” так як зараз або по-іншому все одно любити б її не стали менше.