Досягнення статусу бренду №1 у Європі, обігнавши Volkswagen з продажу нових автомобілів, «не є ключовою метою» для Toyota, повідомив топ-менеджер японської марки у регіоні на конгресі Automotive News Europe у середу.
В останні два роки Toyota посідала друге місце з продажу автомобілів у Європі завдяки високому попиту на гібриди. Торік Toyota продала 828 484 автомобілі у регіоні, тоді як бренд VW продав 1,36 мільйона, згідно з даними асоціації ACEA.
Однак у автовиробника немає планів перевищення продажів VW в Європі, незважаючи на те, що глобально Toyota випереджає VW з продажу.
“Для нас не є ключовою метою стати найбільшим виробником за обсягом продажів”, – заявив генеральний директор Toyota Europe Йошихіро Наката на конгресі. «Найважливіше завдання — створити стійку бізнес-модель у міру нашого руху до вуглецево-нейтрального майбутнього».
У перші чотири місяці цього року Toyota скоротила розрив з VW, збільшивши продажі на 17% до 324 357 одиниць, згідно з даними, наданими журналістам японською маркою. Продаж бренду VW залишився на рівні 445 226 одиниць станом на квітень. BMW зайняв третє місце з показником 261 163 проданих автомобілів.
Приблизно 70% продажів Toyota в Європі припадає на повністю гібридні, гібридні, що підключаються, або повністю електричні автомобілі. У Західній Європі ця цифра сягає майже 100%. Більшість продажів становлять повністю гібридні моделі, і єдина повністю електрична модель Toyota, bZ4X, розійшлася іражем всього 17 381 екземплярів у 2023 році.
Лідером продажів Toyota Europe до квітня була модель Yaris Cross, яка також стала продаваним компактним позашляховиком в Європі, обігнавши VW T-Roc. Це перший випадок, коли переважно електрифікована модель очолила найбільший сегмент у Європі.