У 2026 році Porsche Cayenne нарешті отримає електричну версію, хоча бензинові моделі з двигунами V8 продовжують радувати шанувальників своєю потужністю. Porsche одночасно дотримується традиційного задньомоторного дизайну 911 і активно впроваджує інновації, такі як перший Cayenne і майбутні електричні моделі 718.
Cayenne EV буде побудований на розширеній платформі Macan Electric (PPE), яка також використовується в Audi Q6 e-tron і незабаром буде використана в Q8 e-tron. Електричний Cayenne буде продаватися разом з оновленою бензиновою версією Cayenne, яка використовує іншу платформу, що підтримує гібридні, але не повністю електричні силові установки.
Наразі невідомо, якими будуть силові агрегати Cayenne EV, але цілком ймовірно, що вони будуть схожі на ті, що використовуються в Macan Electric. Наприклад, базовий Macan 4 має 402 к.с. і розганяється до 100 км/год за 4,9 секунди, тоді як Turbo з 630 к.с. робить це за 3,1 секунди. Cayenne, будучи важчим, може мати дещо нижчу продуктивність, але найшвидші електричні версії, як очікується, зможуть розганятися менш ніж за 3 секунди.
Електричний Cayenne може мати більш сучасний вигляд, ніж бензинова версія, з елементами дизайну від Macan Electric. Він буде швидшим, стильнішим і, ймовірно, матиме більше технологій, коли обидві версії з’являться в автосалонах наприкінці 2026 року.