Головна Статті ТОП-4 головні ознаки несправності гальмівних колодок

ТОП-4 головні ознаки несправності гальмівних колодок

Час читання: < 1 хв.
0

Перевірка стану гальмівних колодок автомобіля перед літнім сезоном особливо важлива, тому що після довгої морозної зими та брудної весни колодки могли не лише зноситися, а й пошкодитися.

У зимовий сезон водії активно тиснуть на гальма через те, що на трасах слизько, а навесні з’являється висока вологість, сніг тане впереміш із залишками реагентів — ця суміш потрапляє на машини. Виходить, що після зими та весни ймовірність зносу гальмівних колодок дуже висока.

Експерт назвав основні ознаки несправності гальмівних колодок . По-перше, це втрата гальмівного ефекту. Якщо при гальмуванні машина сповільнюється повільніше або довше, ніж зазвичай, це може говорити про проблеми з гальмівними колодками.

Реклама

По-друге, шуми та сторонні звуки . Автомобіліст може чути скрип, скрегіт або стукіт при натисканні на педаль гальма. Дані звуки можуть вказувати на зношування або пошкодження гальмівних колодок. Весною ці неприємні звуки з’являються часто.

По-третє, вібрація . Якщо при гальмуванні авто водій відчуває вібрацію в педалі гальма або в кермі, це може бути сигналом проблем з гальмівною системою.

По-четверте, знос гальмівних колодок . Гальмівні колодки — «витратники», тобто мають обмежений ресурс. Їхня товщина повинна бути не менше 3 мм. Якщо гальмівні колодки зношені до мінімальної товщини або близько до цього показника, то експерт рекомендує їх якнайшвидше замінити. На сучасних машинах про зношування колодок сигналізують датчики, інформація про це з’явиться на панелі приладів. На старіших автомобілях можна провести візуальний огляд колодок.

Якщо автомобіліст помітив будь-яку з вищезгаданих ознак, то заїхати на СТО рекомендується якнайшвидше. Але якщо власник машини підозрює чи впевнений у значних пошкодженнях колодок чи гальмівної системи загалом, то  рухатися на такому автомобілі не можна .

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!

Дякуємо!

Тепер редактори знають.