У Європі відбувся офіційний дебют позашляхової версії Nissan X-Trail N-Trek

Час читання: 2 хв.
0
У Європі відбувся офіційний дебют позашляхової версії Nissan X-Trail N-Trek

Nissan розширює лінійку свого популярного кросовера X-Trail у Європі, представляючи нову комплектацію N-Trek , створену для любителів активного відпочинку та пригод на відкритому повітрі. Цей автомобіль, що вже зарекомендував себе на австралійському ринку, готовий завоювати серця європейців.

Nissan X-Trail N-Trek заснований на четвертому поколінні моделі T33 і пропонує не тільки значний дизайн, але і покращену функціональність. Кросовер обладнаний водонепроникними сидіннями, що робить його ідеальним вибором для активних сімей, які не бояться забруднень після походів, велопрогулянок чи ігор з дітьми у бруді.

Ключовим нововведенням стала система повного приводу e-4ORCE , що забезпечує відмінне зчеплення з дорогою за будь-яких умов. Комплектація N-Trek також включає стильні елементи дизайну: посилені захисні накладки на передньому та задньому бамперах, інтегровані світлодіодні протитуманні фари, 18-дюймові легкосплавні колісні диски з глянцевим чорним покриттям та темні глянцеві дзеркала заднього виду.

Реклама

Усередині автомобіля передбачені водонепроникні оббивки сидінь, що легко очищаються, гумові килимки і двосторонній килимок в багажник, що спрощує догляд за інтер’єром після активних вихідних. Nissan X-Trail N-Trek доступний як у п’яти-, так і в семимісцевій комплектації, що робить його універсальним вибором для великих сімей або компаній.

Лінійка кольорів кузова включає металік Gun Metallic і Champagne Silver , перламутрові Pearl White, Diamond Black і Ceramic Grey , а також варіанти з двоколірним забарвленням. Крім стильної зовнішності, Nissan X-Trail N-Trek оснащений турбованим трициліндровим двигуном об’ємом 1,5 літра, який є генератором для заряджання батареї. Варіанти силових установок e-Power та e-4ORCE забезпечують передній чи повний привід відповідно.

«Ми почали розробку X-Trail N-Trek з девізу: „Давайте забруднимося“. Це відбиває дух наших клієнтів, які люблять пригоди і хочуть використовувати свій автомобіль для спільного проведення часу та пригод», — каже Арно Шарпантье, віце-президент з маркетингу та мобільності Nissan у регіоні AMIEO.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!